Často kladené otázky

Mohu k vám dát auto na servis, když je ještě v záruce výrobce?


Jsme držitelem certifikace HaynePro a na základě Evropské legislativy, jsme oprávněny provádět veškeré pravidelné servisní prohlídky a údržbu i na Vašem vozidle, které je ještě v záruce výrobce. Jakýmkoliv servisem u nás tedy záruku na svůj vůz neztratíte.




Musím zaplatit opravu po pojistné události a pak čekat, až mi peníze pošle Pojišťovna?


Ne, nemusíte. Veškerou administrativu i úhradu opravy za Vás s pojišťovnou vyřešíme. Vy zaplatíte pouze spoluúčast, pokud je oprava hrazena z Vaší havarijní pojistky, případně DPH, pokud je Vaše vozidlo vedeno v účetnictví a jste plátcem DPH (od nás obdržíte fakturu na opravu, DPH si tedy budete ihned nárokovat zpět).




Musím řešit nějaké papíry s pojišťovnou, než Vám vůz přivezu na opravu?


Ne, nemusíte. Veškerou administrativu za Vás vyřídíme, včetně úhrady opravy. I tu si s pojišťovnou vyřešíme.




Mám vůz na operativní leasing. Mohu k Vám na servis?


Ano, jsme smluvní partner společností: - ARVAL CZ - LeasePlan - Bussiness Lease Jste-li klientem některé z těchto společností, můžete naše služby využít v plném rozsahu.




Chci se objednat na pneuservis na konrétní den a čas, je to možné?


Ano, v čase přezouvání vždy spouštíme nás interaktivní online rezervační systém, ve které si vyberete vyhovující volný termín a sami si jej rovnou zarezervujete. My tak o Vás budeme všas vědět a pokud u nás máte i uskladněné pneumatiky, budeme je mít na daný termín připravené. Vaše přezutí tak proběhne hladce, bez zbytečbého čekání. Sami si tak naplánujete svůj čas přesně podle Vašich představ. Přejít na REZERVAČNÍ SYSTÉM




Po zapnutí klimatizace ve voze cítím zápach. Co s tím?


Systém klimatizace je ideální místo pro plísně a bakterie. Vlhkost, která v systému klimatizace vzniká, je pro ně ideálním prostředí.

Zápach z klimatizace tedy není vada chladícího systému.

Proto je doporučeno, minimálně jednou ročně, nechat systém klimatizace vyčistit/dezinfikovat.

Jedná se o čištění/dezinfekci prosto, kudy do vozu proudí vzduch.

Používáme nejmodernější, a především nejúčinnější metodu dezinfekce OZONEM.

Více informací v sekci " Dezinfekce vozu/klimatizace".




Klimatizace mi nechladí jako dřív. Co s tím?


Snížená účinnost klimatizace bývá nejčastěji způsobena nedostatečným množstvím chladícího média v systému klimatizace.

I relativně těsný systém může určité množství chladiva ztrácet.

V takovém případě provedeme odsátí a znovu naplnění systému novým chladícím médiem, včetně výměny oleje, který maže kompresor klimatizace. Navíc do chladícího média přidáváme detekční látku pro případné dohledávání úniků.

Snížená účinnost klimatizace nemusí vždy znamenat nedostatečné množství chladícího média, i když to bývá nejčastějším důvodem.

Snížená účinnost klimatizace může být způsobena i opotřebovaným kompresorem, nesprávně fungujícím systému chlazení motoru apod.

I pro řešení takových závad jsme vybavení vším, co je potřeba.




Mohu si k opravě dodat vlastní díly?


Dodávat si vlastní díly bohužel neumožňujeme. Nejen, že pak nejsme schopni držet plnohodnotnou záruku na opravu jako celek, navíc není každý díl od všech výrobců ideální pro danou opravu. I při výběru výrobce dílu pro tu či onu opravu jsou potřeba brát v úvahu zkušenosti a né vždy je levný díl špatný a drahý dobrý.




Je možné si po dobu opravy zapůjčit náradní vůz?


Ano, k zapůjčení nabízíme náhradní vozidla značky Škoda, konkrétně pak modely Rapid, Octavia, Octavia combi a Superb a to jak s manuální, tak automatickou převodovkou.

V případě, že Váš vůz opravujeme po pojistné události a jste poškozenou stranou, máte nárok na náhradní vůz zcela ZDARMA.




Jaká je od Vás doprava MHD, když u Vás nechám vůz na opravu?


S dopravou si starosti dělat nemusíte. ZDARMA Vás odvezeme až na metro Centrum Chodov a až si pro Váš vůz pojedete, zase pro Vás přijedeme.




Jak se mohu objednat?


Objednat se je možné: 1) telefonicky na 244911645 2) emailem na prijemoprav@rupexim.cz 3) online na www.objednanidoservisu.cz




Mohu u Vás reklamovat vadu vozu, které je ještě v záruce?


Na vozidlech, která jsou ještě v záruce, jsme oprávněni provádět veškeré pravidelné servisní prohlídky, opravy i údržby. Pokud ale chcete uplatnit záruku na nějakou vadu vozidla, tedy uplatnit záruku ze strany výrobce vozidla, je nezbytné obrátit se přímo na značkový servis daného výrobce Vaše vozu. Jinými slovy, pokud se jedná o opravu, kterou by měl hradit výrobce vozu v rámci záruky na vozidlo, nám by takovou opravu nezaplatil. Pokud si nejste jisti, zda je daná závada uplatnitelná na záruku vozu, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.




Jste značkový autoservis?


Značkový autoservis je smluvní autoservis konkrétní značky výrobce vozidla.

I když se v praxi setkáte s jinými informacemi, žijete ve svobodné zemi a svobodné Evropě a je jen na Vás, jaký autoservis si pro údržbu svého vozu zvolíte.

Nejste povinní navštěvovat výhradně značkové autoservisy, je jen podmínkou, aby daný autoservis splňoval kritéria pro servis a údržbu Vaší značky vozu.

Náš autoservis takové kritéria splňuje, jsme držitelem mezinárodního certifikátu HaynesPro a jsme tak oprávněni provádět servis, údržbu i veškeré opravy i na vozidlech, která jsou ještě v záruce výrobce, aniž by tím byla záruka jakkoliv ovlivněna.





Vídeňská 343, 25242 Vestec

Tel: +420 244911645

  • Facebook RUPEXIM
  • Instagram RUPEXIM

© 2023 | Rupexim, s.r.o. | Vídeňská 343, 252 42 Vestec